19 Ekim 2009 Pazartesi

Hoşça kal Baba!


Bu sabah tuhaf hislerle kalktım yataktan
Değişen neydi bende anlamadım
Hemen banyoya koştum ve aynaya baktım
Seni gördüm suretim de
Seni gördüm baba!
Bu olamaz dedim kendi kendime
Olamaz!
Sana o kadar çok benziyordum ki bu imkansız
Yok etmem lazım bu sureti
Parçalamam lazım
Sana benzeyemem ben
Senin kadar çirkin olamam
Senin kadar kalpsiz
Senin kadar acımasız olamam
Neden Tanrım neden?
Neden ben!!

O an ne yapacağımı şaşırdım
Gitmeliydin karşımdan
Yok olmalıydın biran önce
Öldürmeliydim seni
Hayatımı tekrar mahvetmene izin vermeyeceğim baba
Vermeyeceğim!
Çocukluğumu elimden aldın gençliğimi de vermeyeceğim sana
Öldürmeliyim seni biran önce
Yok etmeliyim!
Ama nasıl?
Ne yapacağım şimdi
Ya ruhumu ele geçirirse
Ne yapacağım Tanrım
Ya hep kalırsa yüzü yüzümde
Ya hiç gitmezse..

Titremeye başladı tüm vücudum
Bu olamaz diyebiliyorum sadece bu olmaz
Titreyen dudaklarımla
Senin dudaklarınla baba
Bunlar benim dudaklarım değil
Benim dudaklarım bu kadar kocaman değil
Niye sırıtıyorsun ha ne var
Bakma bana o acımasız gözlerinle
Bakma!
Sırıtma!
Rahat bırak yüzümü git başımdan git!
Bu yaşlar senin olamaz
Bana ait olan tek şey bu yaşlar baba
Sen kalpsizsin çünkü
Senin gözyaşın yok baba yok!
Süzülüyorlar senin suretinde hissedebiliyor musun peki?
Acımı anlayabiliyor musun ha anlayabiliyor musun?
Hissede biliyor musun baba hissedebiliyor musun?
Hiç sanmıyorum baba çünkü sen hissedemezsin
Sen hissizsin,duygusuzsun
Sırıtma bana gülme
Kulaklarım çınlıyor kahkahandan
Yeterrr Yeterrr git ne olur baba git!!
Verdiğin acılar yetmedi mi ha
Ne istiyorsun yine benden?
Ne verdin ki istiyorsun?
Bana tek mirasın acı baba acı
Çok istiyorsan al onu da götür
Senden bana hiç bir şey kalmasın baba kalmasın!
Kalmasınn!!
Bir şeyler yapmalıyım yok etmeliyim seni
O iğrenç yüzünü
Evet iğrenç mide bulandırıcı yüzünü
Ben senin kadar çirkin değilim baba
Bu kadar çökük değil yüzüm
Bu kadar nursuz değil suretim
Ben sen olamam bana
Senin gibi acımasız olamam
Git lütfen git!
Sana verecek hiç bir şeyim yok git
Ama eğer çocukluğumla gençliğimi takas yapabileceksen
Geri ver bana çocukluğumu
Al gençliğim senin olsun
Al onu mahvet
Ama çocukluğumu ver baba
Gülücüklerimi geri ver
Saflığımı geri ver
Bisikletimi,bebeklerimi geri ver
Kiraz ağacını,erik ağacını geri ver
Salıncağımı geri ver baba
Annemi geri ver
Gülücüklerini geri ver
Silebilir misin baba acılarımı
Silebilir misin kalbimin göz yaşlarını
Sile bilir misin ha söyle
Konuş baba bakma öyle
Konuş!
Silebilir misin?
Silemezsin değil mi yapamazsın
Çocukluğumu geri veremezsin
Kendime inancımı,güvencimi
Kısa pantolonlarımı
Ağlama baba ağlama
Onlar benim göz yaşlarım
Acıma baba bana acıma
Kendine acı sadece
Beni rahat bırak
Dokunma saçlarıma baba
Kirletme onları da...
Git şimdi git lütfen rahat bırak yüzümü
Rahat bırak sahte tebessümümü
Rahat bırak göz yaşlarımı
Rahat bırak acılarımı
Tek mirasın onlar baba
Bırak bari onlar kalsın senden yadigar
Onlar kalsın ki senden daha çok nefret edeyim
Onlar kalsın ki senden daha çok iğreneyim baba
Git şimdi lütfen git
Beni benimle bırak
Tek mirasınla bırak
Veremeyeceksin madem çocukluğumu
Git şimdi
Defol git!
Gitttttttt!!!

Bana başka yol bırakmadın baba
Sen gitmiyorsun madem ben göndermesini iyi bilirim seni
Tek yumrukluk canın var baba tek darbelik
Tek yapmam gereken aynayı parçalamak
O zaman sonsuza kadar yok olacaksın baba
O zaman karanlığıma tekrar geri döneceğim baba
Bana bıraktığın tek mirasa
Hoşça kal baba Hoşça kal
Umarım bir gün sende hissedersin
Umarım bir gün sende ağlarsın
Belki o zaman beni anlarsın
Hoşça kal baba....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder