21 Ekim 2009 Çarşamba

Elma Şekeri



Bu sabahların bir anlamı olmalı diyip duruyorum her gözümü açışımda
Rüzgarlar bile yalan söylüyorlar bana
Her gece kulağıma bir şeyler fısıldayıp beni avutacaklarını sanıyorlar
Oysa ki ben siyah balonlarımla uçmak istiyorum sadece
Rüzgarlar bana yardım eder mi ki acaba?
Savurur musunuz beni istediğim yere?
Yalan söylemeyin ama sakın yine bana
Sabahların güzel olacağına inandırmaya kalmayın artık beni
Görmüyor musunuz inanmıyorum artık size de
İstemiyorum kulağıma fısıldadığınız ninnileri
Bebek miyim ki hem ben
Şekerle de kandıramazsınız küçük yüreğimi
Elma şekeri olabilir belki
Kırmızı hissettiriyor çünkü o bana
Dilimi kırmızıya boyuyor
Dudaklarımı da
Acaba kırmızı ruj sürsem elma gibi kokar mıyım
Keşke 12'den sonra elma şekerine dönüşsem
Söz veriyorum kırmızı oje de süreceğim
Tüm kırmızılar orospu dedi bir gece kulağıma biri
Oysaki kırmızıyı çok severim ben
Umay umay'ın da dediği gibi " her aşk bir orospu yaratıyor"
Belki de bu yüzden orospudur tüm kırmızılar
Yitiriyoruz çünkü her ayrılışta ahlak anlayışımızı
Bütün güç elimizde olsun diye orospulaşıyoruz
Ama sadece kendimizi kandırıyoruz
Kırmızılar sarsa da her yanımızı iyileştiremez hiç bir şey kanayan yaramızı...

Boş ver tüm bunları rüzgar
Hadi uçur beni
Fon da da Urge Overkill " Girl you'll be a women soon" olsun
Bağıra bağıra söyleyelim uçarken
Kırmızı rujumda olsun dudağım da
Ama söz ver bana rüzgar bir daha yalan söylemeyeceksin bana
12'den sonra elma şekeri olacağım
Söz ver bana rüzgar
İzin vermeyeceksin kırmızılarımı çalmalarına
Beni AŞK'a inandıran o kırmızılar çünkü
Yitiremem onları da
Elimden kayıp gitmelerine izin veremem
Sabahlarım hep anlamsız olmamalı
Kırmızı anlamlar yüklemeliyim her şeye
Tıpkı dudaklarım gibi
Kırmızı kelimeler dökülmeli ağzımdan
AŞK kokmalı hepsi..
AŞK solumalıyım kırmızı kırmızı
Şekere bulanmalı yüzüm
Tatlı kokmalı bütün vücudum
Kırmızı olmalı saçlarım da
Ancak o zaman elma şekeri olabilirim
Ancak o zaman Aşık olabilirim
Söz ver bana rüzgar
Bir daha yalan sözler fısıldamayacaksın kulağıma
12'den sonra elma şekeri olacağım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder